Kwaliteitshandboek
Ons kwaliteitshandboek beschrijft de belangrijkste processen in onze organisatie en de wijze waarop we de werkzaamheid ervan evalueren.
1. Structuur van het kwaliteitshandboek; (>>)
2. Beschrijving van het aanbod van de voorziening; (>>)
3. Kwaliteitsbeleid: missie, visie, waarden, doelstellingen, strategie en geschreven referentiekader; (>>)
4. Kwaliteitssysteem:
4.1. de organisatiestructuur: (>>)
4.2. het overzicht en de werking van de overlegorganen; (>>)
4.3. de deelname aan externe overlegorganen; (>>)
4.4. het beheren van documenten van het kwaliteitshandboek; (>>)
4.5. de gebruikersgerichte processen:
4.5.1. de intake; (>>)
4.5.2. het opstellen, uitvoeren, evalueren en bijsturen van de individuele dienstverleningsovereenkomst; (>>)
4.5.3. het beëindigen van de ondersteuning; (>>)
4.5.4. het organiseren van het collectief overleg met de gebruikers; (>>)
4.5.5. het afhandelen van klachten van gebruikers; (>>)
4.5.6. het voorkómen, detecteren van en gepast reageren op grensoverschrijdend gedrag ten aanzien van gebruikers; (>>)
4.5.7. de tijdelijke afzonderingsmaatregelen. (>>)
4.6. de organisatiegerichte processen:
4.6.1. personeel A; (>>)
4.6.2. personeel B; (>>)
4.6.3. personeel C. (>>)
4.7. Medicatie:
5. Zelfevaluatie:
5.1. gebruikersgerichte processen; (>>)
5.2. organisatiegerichte processen. (>>)
1. Structuur van het kwaliteitshandboek; (>>)
2. Beschrijving van het aanbod van de voorziening; (>>)
3. Kwaliteitsbeleid: missie, visie, waarden, doelstellingen, strategie en geschreven referentiekader; (>>)
4. Kwaliteitssysteem:
4.1. de organisatiestructuur: (>>)
4.2. het overzicht en de werking van de overlegorganen; (>>)
4.3. de deelname aan externe overlegorganen; (>>)
4.4. het beheren van documenten van het kwaliteitshandboek; (>>)
4.5. de gebruikersgerichte processen:
4.5.1. de intake; (>>)
4.5.2. het opstellen, uitvoeren, evalueren en bijsturen van de individuele dienstverleningsovereenkomst; (>>)
4.5.3. het beëindigen van de ondersteuning; (>>)
4.5.4. het organiseren van het collectief overleg met de gebruikers; (>>)
4.5.5. het afhandelen van klachten van gebruikers; (>>)
4.5.6. het voorkómen, detecteren van en gepast reageren op grensoverschrijdend gedrag ten aanzien van gebruikers; (>>)
4.5.7. de tijdelijke afzonderingsmaatregelen. (>>)
4.6. de organisatiegerichte processen:
4.6.1. personeel A; (>>)
4.6.2. personeel B; (>>)
4.6.3. personeel C. (>>)
4.7. Medicatie:
5. Zelfevaluatie:
5.1. gebruikersgerichte processen; (>>)
5.2. organisatiegerichte processen. (>>)